درب ضد سرقت

ساخت وبلاگ

درب ضد سرقت در خاک ایران عزیز کلاف بندی می شوند ولی تمام ساختارهای مورد استفاده در درب ضد سرقت ترک از جمله یرآق و اکسسوری های مورد استفاده و رویه های پیش ساخته از یکی از کارخانجات درب ضد سرقت ترک در کشور ترکیه وارد می شود.

این نوع درب ها دارای تنوع رویه ای زیادی در مقایسه با محصولات ساخت کشور ایران می باشد و این دقیقا فاکتوری است که درب ضد سرقت ترک درسام را از دیگر درب های ضد سرقت مجزا کرده است.

درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت بیشتر از ۲۰۰ نوع تنوع رویه دارد که به نظر می رسد می تواند تنوع خیلی از افراد را تامین کند. برایقفل درب ضد سرقت ترک نیز از مارک های داف و کاله استفاده می شود که بسته به نوع امنیتی که مشتریالن نیاز دارند از قفل های ۱۴ زبانه و هفت زبانه استفاده می شود. این نوع قفل ها دارای شاستی کشی متفاوتی در داخل  درب ضد سرقت  می باشد و باید جای قفل درب ضد سرقت ترک در قفل های چهارزبانه سوراخ کاری شود و استیل بر روی آنها نصب شوند برای قفل های ۱۴ زبانه نیاز به نیم پاشنه برای درب ضد سرقت  می باشد که زبانه پایینی در داخل نیم پاسنه فلزی فرو رود.

ضخامت درب ضد سرقت در حدود ۷ سانتی متر می باشد که قابله این نوع درب ۴٫۵ سانتی متر می باشد و مهمترین ویژگی این نوع درب ضد سرقت استفاده از فلز مقاوم برای ساختار چهارچوب می باشد.

چهارچوب فلزی یو مانند برای درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است که ساختار در ضد سرقت ترک بتواند پایه ی  مناسبی برای اتکای لولا های درب داشته باشد. با توجه به جسته ی درب و چگالی فلز و وزن درب نوع لولای مورد استفاده بسیار مهم می باشد و از ۳ لولا برای درب ضد سرقت ترک استفاده می کنند

شما كاربران گرامي ميتوانيد جهت خريد درب ضد سرقت به صورت آنلاين و يا مشاهده ليست قيمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمايندگي فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل هاي درب ضد سرقت ترك ودرب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت چيني همچنين آشنايي با افرادي كه در كار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سايت http://antitheftdoor.ir مراجعه نماييد

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت: 14:41

قیل از هرچیز باید بدانیم برای نصب دربهای ضد سرقت چینی باید یک فریم انتظار فلزی در پایان اتمام مرحله دیوار چینی و قبل از سفید کاری در درگاهی در نصب شود قوطی مورد استفاده برای فریم انتظار دربهای ضد سرقت چینی باید 8*4 سانتی متر باشد البته در شرایطی خاص می توان از قوطی هایی با ابعاد کمتر نیز استفاده کرد توصیه می شود قبل از ساخت فریم انتطار با کارشناسان شرکتهای فروشنده مشورت شود.

ابعاد فریم انتظار درب ضد سرقت چینی:

ابعاد داخل به داخل فریم انتظار بایستی یک سانتی متر بیشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضدسرقت باشد به عنوان مثال در صورتی که ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت 210*105 سانتی متر می باشد ابعاد فریم انتظار در ضد سرقت باید 211*106 سانتی متر باشد.

توجه: ابعاد درب ضد سرقت از روبه رو(سمت بیرون واحد) بزرگتر از ابعاد پشت(سمت داخل واحد) در ضد سرقت می باشد بنابراین فضای لازم از سمت بیرون(راه پله) برای دربهای ضد سرقت چین حداقل 5 سانتی بیشتر است.از این رو قسمت چهار سانتی متر از سمت بیرون نباید با هیچ نوع مصالحی پوشانده شود.اما از سمت داخل واحد می توان و بهتر است پوشیده شود.

نکات مهم در نصب فریم انتظار درب ضد سرقت چینی:

1-برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فریم انتظار دربهای ضد سرقت حتما قبل ار نصب درب ضد سرقت آن را رنگ آمیزی کنید.

2-فریم انتظار درب ضد سرقت باید به صورت کامل، شاقول و تراز در محل نصب شود. و برای اطمینان از عدم دویدگی فریم انتظار ابعاد قطری آن را با هم مقایسه کنید و از برابری آن اطمینان حاصل کنید.

3-فربم انتظار درب ضد سرقت باید به گونه ای نصب شود تا سطح بالائی پاخور فریم انتظار با سطح کف نهائی از سمت داخل و بیرون واحد کاملا هم سطح بوده و در هیچ شرایطی پایین تریا بالاتر از آن نباشد(به طور خاص هم سطحی سمت بیرون واحد از اهمیت یشتری برخوردار است)

روشهای نصب درب ضد سرقت چینی:

. روشهای مختلفی برای نصب درب ضد سرقت چینی وجود دارد که در ایران بیشتر با جوش درب ضد سرقت را به فریم انتظار نصب می کنند هر چند پیش بینی کارخانه های سازنده ی چینی استفاده از رول بولت است به طوری که در بسته بندی دربهای ضد سرقت چینی رول بولت ها ی لازم برای نصب وجو دارند در ایران به علت استفاده از آجر سفال برای دیوار چینی امکان استفاده از رول بولت وجود ندارد مگر شرایط آن را فراهم کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نصب درب ضد سرقت چینی به روش جوش دادن:

پس از باز نمودن بسته بندی درب ضد سرقت و قبل از هر اقدامی بهتر است چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده و از عملکرد صحیح سیستم قفل درب اطمینان حاصل می کنیم. اکنون درب ضد سرقت را از سمت بیرون واحد وارد فریم انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده درب را چند مرتبه باز و بسته می نماییم تا از عملکرد مناسب در ضد سرقت مظمئن شویم.پس از آن درب را از محل سوراخهائی که در قسمت داخلی چارچوب می باشد با چند خال جوش به صورت موقت به فریم انتظار جوش داده و پس از ریگلاژ درب و اطمینان از کارکرد صحیح در ضد سرقت و سیستم قفل آن از همان محل های قبلی در ضد سرقت را به طور کامل به فریم انتظار جوش می دهیم.

نصب درب ضد سرقت توسط رول بولت:

همانطور که قبلا هم اشاره شد می توان درهای ضد سرقت چینی را با استفاده از رول بولت و بدون نیاز به فریم انتظارنصب کرد ولی به این نکته ی مهم باید توجه داشته باشید که این روش را در صورتی می توان مورد استفاده قرارداد که دیوار های درگاهی ورودی واحد از مقاومت کافی و مناسب برخوردار باشند ازقبیل دیوارهای بتنی ، 35 سانتیمتری آجری و یا در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­بایست حد اقل 15 سانتیمتر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاومت سازی کرد

برای نصب ابتدا بایست از تراز و شاقول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمینان حاصل نمود ، سپس درب را پس از خروج از بسته بندی در محل مورد نظر قرار داده آنرا چند مرتبه بازوبسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل شود.

بعد از تراز نمودن اضلاع مختلف چارچوب در ضد سرقت آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب، ثابت نموده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهار چوب ،باقدام به سوراخ کردن دیوار مینماییم.

بعد از تکمیل سوراخ ها مجددا از تراز بودن چهار چوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت ها را به حفره های ایجاد شده وارد می کنیم، بعد از ورود رول بولتها توسط آچار های مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ رول بولت ها می نماییم.

توجه داشته باشید که رول بولت ها به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.

نصب درب ضد سرت چینی با استفاده از پیچ سر مته:

در این روش هم نیاز به فریم انتظار می باشد و تقریبا ترکیبی از دو روش قبل است .در این روش نیز پس از خارج نمودن درب ضد سرقت از بسته بندی و قبل از هر کاری بهتر است چند مرتبه درب ضد سرقت را باز و بسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و شب بند اطمینان حاصل کنیم. اکنون درب ضد سرقت را از سمت بیرون واحد وارد فریم انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده و درب را باز کرده و بوسیله ی دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهار چوب درب ضدسرقت ،باقدام به سوراخ کردن فریم انتظار می کنیم و سپس پیچ های سر مته را از سوراخ های روی چارچوب وارد نموده و با استفاده از دریل آن را به فریم انتظار وصل می کنیم. توجه داشته باشید که پیچ به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.

شما كاربران گرامي ميتوانيد جهت خريد درب ضد سرقت به صورت آنلاين و يا مشاهده ليست قيمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمايندگي فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل هاي درب ضد سرقت ترك ودرب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت چيني همچنين آشنايي با افرادي كه در كار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سايت http://antitheftdoor.ir مراجعه نماييد.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 38 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 13:52

آموزش نصب درب ضد سرقت یکی از بیشترین درخواست های کاربران و علاقمندان  این حوزه بوده است که در این مقاله قصد داریم تا طریقه نصب درهای ضد سرقت را آموزش دهیم. قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را دارید از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

آموزش نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی:

قبل از نصب فریم یا چارچوب درب ضدسرقت حتما ابعاد را با دقت اندازه‌گیری کنید و فراموش نکنید که چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید. حتما اندازه قطر فریم را کنترل کنید تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت کنید که در مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری کنید. چهارچوب انتظار باید طوری نصب شود که سطح بالای پاخور آن با سطح کف نهایی مماس شود و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد. پس از اتمام بتن ریزی و گچ کاری و پایان رنگ کاری می‌­توان اقدام به نصب درب ضد سرقت کرد.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید، سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

 

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:

در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم کنید.

برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. توجه داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

شما کاربران گرامی میتوانید جهت خرید درب ضد سرقت به صورت آنلاین و یا مشاهده لیست قیمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمایندگی فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل های درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی همچنین آشنایی با افرادی که در کار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 34 تاريخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت: 12:30

آموزش نصب درب ضد سرقت یکی از بیشترین درخواست های کاربران و علاقمندان  این حوزه بوده است که در این مقاله قصد داریم تا طریقه نصب درهای ضد سرقت را آموزش دهیم. قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را دارید از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

آموزش نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی:

قبل از نصب فریم یا چارچوب درب ضدسرقت حتما ابعاد را با دقت اندازه‌گیری کنید و فراموش نکنید که چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید. حتما اندازه قطر فریم را کنترل کنید تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت کنید که در مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری کنید. چهارچوب انتظار باید طوری نصب شود که سطح بالای پاخور آن با سطح کف نهایی مماس شود و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد. پس از اتمام بتن ریزی و گچ کاری و پایان رنگ کاری می‌­توان اقدام به نصب درب ضد سرقت کرد.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید، سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

 

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:

در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم کنید.

برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. توجه داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

شما کاربران گرامی میتوانید جهت خرید درب ضد سرقت به صورت آنلاین و یا مشاهده لیست قیمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمایندگی فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل های درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی همچنین آشنایی با افرادی که در کار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 47 تاريخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت: 12:29

 

 

 

درب های ضد سرقت بسیار مقاوم می باشند و قابل مقایسه با در مقایسه با سایر درب های چوبی مانند انواع درب اتاق، درب ورودی ، درب abs ،درب pvc  و …نمیباشد.علت این امر شبکه های به کار رفته در درون درب ضد سرقت است که سبب استحکام و مقاومت این درب ها می شود. وجود این شبکه ها در درون درب های ضد سرقت مانع از فرو رفتگی و آسیب زیاد درب های ضد سرقت در مواجهه با ضربه و فشار می شوند. شبکه های فلزی مقابل ضربه وارد شده مقاومت کرده و ایمنی این درب ها را تامین می نماید.

موادی که برای پر کردن فضاهای خالی ما بین این شبکه ها از آنها استفاده می شود پشم سنگ و پشم شیشه می باشد که سبب استحکام بخشیدن بیشتر به درب ضد سرقت می گردند. پشم سنگ یا پشم شیشه علاوه بر مستحکم کردن درب ضد سرقت به عنوان عایق نیز به کار برده می شوند و با توجه به تفاوت های این دو ماده که هر دو عایق حرارتی هستند، استفاده از پشم شیشه به عنوان عایق ارزانتر ولی پشم سنگ به علت عمر طولانی تر و جلوگیری از اتلاف انرژی، صرفه اقتصادی بیشتری دارد

چنانچه تمایل دارید در مورد درب ضد سرقت و همچنین خرید درب ضد سرقت اطلاعات بیشتری کسب کنید و همچنین اطلاعاتی راجع به نمایندگی مجاز درب ضد سرقت و کسانی که در کار فروش درب ضد سرقت هستند می توانید به وب سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید. در این وب سایت شما میتوانید انواع درب ضد سرقت از قبیل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی را مشاهده نمایید و به صورت آنلاین از آخرین قیمت درب ضد سرقت مطلع شوید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 36 تاريخ : دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت: 20:13